👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت در مورد مطالعه بازار بخش دومMarket Study

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوینت در مورد مطالعه بازار بخش دومMarket Study

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 73 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 

پروژه طراحي ايجاد صنايع

بخش دوم

مطالعه بازار

(Market Study)

پروژه طراحي ايجاد صنايع

2-1-کلیات

2-2- اصول و مفاهیم بازار

2-3- بازاریابی

2-4- فرایند انجام مطالعات بازار

2-5- چگونگی طراحی محصولات و خدمات

2-6- آمیزه بازار

2-7 - نکات کلیدی در مطالعات بازار

2-8- برنامه ریزی ظرفیت تولید

2-9- نتایج نهایی مطالعات بازار

2-1- کلیات

اصل اول در یجاد يك بنگاه و توليد محصول در آن، شناخت مفاهيم بازار( Market ) و بازاريابي( Marketing ) است چون شرط اوّل در توليد و عرضة يك محصول وجود بازار مناسب براي آن مي‌باشد در غير اينصورت بهترين محصول یا خدمت , بدون داشتن بازار و تقاضاي مناسب محكوم به شكست خواهد بود و به همين سبب در فرايند تهیه طرح تجاری ابتدا مبحث بازار بررسي مي‌شود و در صورت مثبت بودن آن مراحل بعدي پيگيري خواهد شد. كه در اين مبحث سعي مي‌شود ابتدا مختصري در رابطه با مفاهيم اصلي مرتبط با بازاريابي و بازار را با استفاده از مراجع معتبر درا ين زمينه توضیح داده شود تا مطالعه كنندگان بتوانند با آشنايي با اين مفاهيم و توجه و تمركز برروي آن فرايند مناسبي را براي احداث واحد صنعتي وا جراي پروژه توليدي طي نمايند.

پروژه طراحي ايجاد صنايع

2-2- اصول و مفاهيم بازار

پروژه طراحي ايجاد صنايع

تأمين رضايت مشتري سبب مي‌گردد تا ضمن حفظ مشتريان قديمي، بتوان مشتريان جديد را نيز جذب نمود و اين نكته اساسي بعنوان محور فعاليتهاي سازمانهاي بزرگ و كوچك مي‌باشد.

👇محصولات تصادفی👇

تحقیق پرسشنامه رابطه والدین بر پیشرفت تحصیلی دانلود پاورپوینت اقوام گیلان پاورپوینت درباره WRITING SKILLS مهارت های نوشتن پاورپوینت در مورد بيماري هاري پاورپوینت پياده سازي ISO 90012000