پاورپوینت بازاریابی چیست؟
از سال1946تا 1964 حدود 75 ميليون نفر به جمعيت آمريكا افزوده شد.
( بزرگترين نيروي تشكيل دهنده محيط بازار يابي ومورد توجه بازاريابها )
اين جمعيت ، 1/3جمعيت آمريكاو 40%نيروي كارآن را تشكيل مي دهند
اين نسل ، دهه 50 سالگي خودرا مي گذرانند( جوانترين آنها دردهه چهارم زندگي خود هستند)
امروزه ، اين نسل پابه سن گذاشته اند و سعي مي كنند در حومه شهرها ، خانه هاي شخصي داشته باشند
از نظر درآمد به اوج توانائي خود رسيده اند( ثروتمند هستند) و سالهاي پر هزينه خود رامي گذرانند.
اين جمعيت :
معمولا از تحصيلات بالائي برخوردار هستند
غذاهاي كم كالري مصرف مي كنند
محصولات مربوط به حفظ زيبائي اندام استفاده مي كنند
خودروهاي گران قيمت استفاده مي كنند
به “متخصصان شهرنشين” ، “زوجهاي دو شغله” “ سالخوردگان مرفه” مشهور هستند
در باره هدفها و ارزشهاي زندگي ،مسئوليتها و روابط اجتماعي باز انديشي و تجديدنظر مي كنند و به ديدگاههاي جديدي مي رسند.
ارزشهاي خانوادگي و اجتماعي اهميت بيشتري يافته است.
در خانه ماندن و با خانواده به سر بردن يك سنت مطلوب است( بخصوص در بعد از ظهرها